söndag 24 mars 2013

Söndag

Stämman är över! Ny ordförande är vald, Ola Göransson har fått stämmans förtroende, jag är övertygad om att han kommer göra ett lika bra jobb som Per Lindahl har gjort. Jag tror att hur bra än en person i ledande ställning är, behövs det ändå förnyelse. Nya idéer, nya infallsvinklar och ny erfarenhet.
Idag är en nästan-ledig dag. Kycklinghusen är tomma, tvätt och desinfektion är på gång. Idag tar jag och Bonden en tur till Stockholm. Vi tar med oss lilla W til Cosmonova för att sedan äta lunch i huvudstaden! W bestämmer var och vad vi ska äta. Solen skiner och temperaturen är runt nollan, det gäller att passa på, snart börjar vårbruk, med allt vad det innebär. Nästa vecka börjar träningen igen, nu har jag sjukvilat länge nog
Jag skickar med en länk till en härlig god paj, banoffiepie! Min favorit just nu. http://www.ragazze.se/2011/08/08/banoffee-pie/

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar