torsdag 7 mars 2013

Vi är på gång....

Nyaste bloggaren i branchen är på G... Och det första som händer, när jag lägger upp profilbilden, är en förfrågan, kommer dina vänner verkligen känna igen dig med den här bilden, är det verkligen en personlig bild???
Ja, vad säger man? Om mina vänner känner igen mig eller inte kan jag inte svara på än, men visst är det en bild av mig... Jag får väl komplettera med flera, vid senare tillfälle..
Idag är en bra dag, idag skiner solen över gården. Människor och djur får nästan vårkänslor, det gäller att njuta av alla fina dagar!
Som ny bloggare ska jag skriva lite om livet och arbetet på vår gård, och komplettera med några rader om min träning. Jag försöker hålla formen med att löpträna, och deltar i ett och annat lopp, bara för att det är så förbaskat skoj, och för att latmasken annars har en tendens att minska min träningsdos. Förutom det kommer säkert både häst och hund omnämnas i texten då och då. Ha en skön eftermiddag mina vänner, fortsättning följer
//Anita

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar