torsdag 22 augusti 2013

Utvärdering

Idag har jag haft samtal med coachen Leila. Jag inser att jag nog skulle behöva ha tätare feedback, även om jag är på rätt väg. Vikten går, om än väldigt långsamt, nedåt, jag springer tre gånger i veckan, jag köper ingen cola light. Men när man tränar själv så är det svårt att pusha sig själv till att ta i det där lila extra, och att alltid tänka på vad man stoppar i sig. Tur att jag är anmäld till lopp, utan det skulle risken vara stor för att springningen skulle få lämna plats åt andra aktiviteter.
Middagen står och kokar i cock-potten, vilken fantastisk manick! Jag ska önska mig receptbok från syster yster nästa gång hon kommer hem från USA! Idag vankas det fransyska på älg, med pressad potatis.
Sista kvällsturen till kycklingarna är avklarad, inga maskiner har gått sönder, jag har hunnit med en tur till skogen, jag har hittat ett ställe med björnbär, men vad gör man med björnbär, annat än marmelad eller använder som dekoration? Någon som har förslag? Några bunken fylld med framför allt blåbär, världens bästa vardagsefterrätt, färska blåbär med kesella vanilj, både gott och nyttigt
,

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar